close

Vault 22 Expedition, entry 7

二十二號避難所考察日誌,編號:七

This level appears to be where they performed most of the research NCR is interested in. I’ve been able to collect a little, but the vast majority of the data from the research done here is inaccessible. I’ll have to find the main backup and download from there.

這一樓層似乎與新加州共和最感興趣的研究有關,我也在這裡取得了一點點資料,但我仍無法進入資料庫取得絕大部分的研究資料。我得找找主要的備份以及下載中心在哪裡。

 

====

 

Vault 22 Expedition, entry 8

二十二號避難所考察日誌,編號:八

 

I guess no one will miss this ridiculous trivia game. The questions weren’t even that hard.

我想應該沒有人會錯過這個無聊的小遊戲。這個問題根本沒有那麼難。

 

It looks like this is where most of the people were when they died. The medical reports I found suggested that most of them succumbed to some kind of airborne infection. I’m going to see if I can convert some of the growlamps into UV spectrometers to test the air for contaminants.

看起來,這地方是死亡人數最多的地方。我找到的醫療報告顯示,絕大部分的人死於某種空氣傳染疾病,我要看看能否把一些生長燈改造成紫外線光譜儀,用他們來測試空氣汙染程度。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Brell.Li 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()