close

Deputy Beagle’s Journal

副警長畢格的紀錄

This is most unusual! The Powder Gangers have visitors today. I guess there's a first for everything! Now those tough-looking fellows must be Great Khans. I recognize those funny helmets and leather vests from stories I've heard...

這太不尋常了!今天有「客人」來拜訪火藥幫,我想這可是頭一遭!從他們的滑稽帽子和皮背心來看,這些看起來很悍的傢伙鐵定是可汗帝國的人。

 

So what are they doing with that dapper gentleman who wears a checked suit? I wouldn't mind a suit like that. They're talking about heading south toward Nipton, then west to Novac where they'll meet up with someone...

他們和那個穿著格紋西裝、看起來很精明伶俐的傢伙在一起做什麼?我在乎的並不是那件的西裝,而是他們討論有關前往尼普頓、還有往西到諾瓦克和某人見面的事情。

 

I guess I could track them if I needed to, but the town of Primm needs me here, to serve and protect.

如果需要的話,我應該可以跟蹤他們,但是普林姆需要我來捍衛他們的安全。

 

Oh my. I think I've been spotted...

糟了,他們好像看到我了…

arrow
arrow
    全站熱搜

    Brell.Li 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()