close

Mr. RADical's journal

輻射先生的日誌

Day 1: Love the suit. Can scavenge anywhere now, screw the rads. I hereby christen myself Mr. RADical. Get it? Ha!

第一天:我愛死這套防護服了,我現在可以到任何地方去拾荒,管你他媽的是不是有輻射。我現在為自己命名為輻射先生,你懂我的意思吧?哈!

 

Day 4: Suit passed first test with flying (yellow) colors. Overnight visit to Yucca Mountain. Didn't go too deep because something big moving down tunnel. Rad level high even where I was, and I didn't feel a tickle. Go, rad suit, go!

第四天:防護服通過了第一次黃色指數的測試,我整晚在雅卡山裡逗留。不過我沒有走得太深入,那裡頭的洞穴裡有些大傢伙在走動。洞外的輻射指數也是很高,不過我完全沒感覺!衝啊!防護服!衝!衝!衝!

 

Day 5: Vomited all morning. Didn't splash on suit or I'd be pissed. Must be something I ate.

第五天:我一整個早上都在吐,還好沒有吐在防護服上,不然我一定會抓狂。八成是吃了什麼不乾淨的東西。

 

Day 9: Exciting! Ran across old woman's scrap yard. Bought glowing container for measly 50 caps. Heading for Clark Field to prove suit at higher rad levels. If it holds up, I'm going to pop this jar of goop open and pour it all over me! I bet I could swim in this stuff if I had enough of it! Oh yeah!

第九天:太讚了!我經過那個老女人的廢料廠,買了一個發光的容器,而且只花了50個瓶蓋!我現在要再去Clark Field測試更高劑量的輻射。如果支撐得住,我就把這罐子打開,然後把裡面的液體淋在身上!我還可以在這種液體裡面游泳咧!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Brell.Li 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()