close

Vault 22 Expedition, entry 2

二十二號避難所考察日誌,編號:二

The growth in the interior matches the exterior to a tee. It's a little surprising given the scarcity of sunlight in the entrance room, but even more surprising is that they seem to originate from further below. Maybe that fool Hildern was onto something after all.

內部和外部的植物生長狀況近乎相同,絲毫不差,在入口處這麼少的陽光之下,能這樣的結果令人有些驚訝。但更令人吃驚的是,外部的植物來自避難所更深處。也許希德恩打著別的算盤也說不定。

 

Since my Pipboy is on the fritz, I'll try to keep a running log of my discoveries in whatever computers I can find and collate the data before leaving.

雖然我的Pipboy開始有點怪怪的,我還是會試著把我在任何電腦裡發現的記錄傳輸到我的Pipboy裡頭,並在離開前對照我所有的資料。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Brell.Li 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()